بیماری های کلیه با کراتینین سطح 4.0 آیا آن جدی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین سطح 4.0 آیا آن جدی

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 4.0 آن است که جدی است؟ در واقع، کراتینین 4.0 است در مرحله 3 بیماری کلیه، و در این مرحله بیمار علائم بیماری را بیش رنج می برند. علاوه بر این، بدون کنترل خوب این بیماری را به مرحله 4 قرار می گیرند، حتی 5 به سرعت، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از بیماری بزرگ است.

چه کاری می تواند ما را از کراتینین 4.0 می دانید؟

کراتینین به عنوان یکی از شاخص های بیماری کلیه، می تواند به ما بگوید که چگونه جدی کلیه ها آسیب دیده اند. به طور کلی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت با توجه به کلیه جبرانی قوی، تنها پس از عملکرد کلیه است کمتر از 50٪ سطح کراتینین پس یک بار افزایش سطح کراتینین، این بدان معناست که کلیه حدودی آسیب دیده است افزایش خواهد یافت.

کراتینین 4.0 به ما می گوید این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و در آنجا به سمت چپ 50٪ کلیه ها می تواند به طور معمول کار می کنند.

چگونه به کاهش سطح کراتینین؟

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، ما می توانیم سطح کراتینین تا حدی کاهش دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار کمک به کاهش سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به کراتینین 4.0 می تواند یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا واتساپ دکتر / وایبر ما در به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: